Stichting Jan Dijker

De Stichting Jan Dijker zet zich in voor behoud, herplaatsing en herbestemming van het werk van Jan Dijker. Het bestuur van de Stichting Jan Dijker bestaat uit:
– Sylvie Dijker (voorzitter)
– mr. Paul Poustochkine
– Louis van de Meijdenberg
Adviseur: dr. Juliette Roding

Stichting Jan Dijker
Hertog Janstraat 34
5216 AZ Den Bosch
06 – 40 20 35 33

wiki logo          Facebook

Contactformulier

Wilt u de Stichting Jan Dijker ondersteunen, dan komen we graag met u in contact. Ook wanneer u aanvullingen of vragen heeft over het werk van Jan Dijker of u wilt betrokken worden bij behoud van monumentaal werk, vernemen we dat graag van u.

Colofon

Deze site is gebouwd en inhoudelijk samengesteld door:
drs. Judith Kuipéri, architectuurhistorica │ 2019.

Fotografie
Wil van Dusseldorp, Wim Hamers, Lucie Koppens, Judith Kuipéri, Louis van den Meijdenberg, Ivo Mulder, F. Romanesco, Ernst Schade, P. Schuit en R. Siers.